210806

ellop~ been so long...I had a draft but I decided against publishing it due to some *cough-cough* reasons...ehem

yesterday my laptop arrived at home. Dh abeh explore pstu skrg kt dlm bilik..lom amek gmba lg sbb digicam xde battery. Sdey tol...n bile dh charge batt lak dikorbankn utk Tasneem punyer camel [sbb nk dgr die nyanyi...] abes la satu malam dok dgr unta tuh nyanyi lagu arab yg x pnah dgr...huhu. Nanti la upload gmba kt sni...sowi bebyk~

the day before yesterday lak digging up the past a.k.a kemas bilik...hehe. Jumpe crystal bracelet that I believed I had lost for over a year...honestly~ it was just there; in my French Fry bag. Haha...euphoria and I was flying. Because, it was given to me by my fave teacher n mentor: Sir Zain!!

Hmm...Kak Nad~ nk jumpe Kak Nad~ meh la dtg sni one last time ke pe...bile flight kak Nad sbnrnyer???

Comments

Popular Posts